demokratija.lt : Komentarai : 575

Autorius

Komentaras

Vertinimas





›››
Prieš dedant nuomonę labai prašome perskaityti bent kelis kūrinius. Nuomonių knygoje cenzūra netaikoma. Naudokite lietuviškas raides: ąĄčČęĘėĖįĮšŠųŲūŪžŽ. Jeigu dedant nuomonę iškilo techninių nesklandumų, informuokite mus apie tai adresu: info@demokratija.lt
2 3 4 5 ... 6
2021-03-15 15:50 KT Vertinimas: Labai Blogai
Išgirdau per radija dar viena nesanone. Jei tai demokratija tai velniop ją. Lansbergistu propagandinis šūdas. Nieki jum nepavyks. Tauta ne debikai nors ir tokiais juos laikot
2015-08-05 22:12 As Vertinimas: Labai Blogai
Kas čia per tarybinės komunistinės propagandos puslapis, nukreiptas vien šmeižimui ir kurstyti neapykantą valstybei. Tas pats šauktinių straipsnis, didesnės nesamanės nesu skaitęs iš kur tokie faktai, kad ir apie tas pačias lengvatas siūlomas, .... už mokslus sumoka tėvai...? Tėvai moka už savo tinginius kurie net į paskaitas nesugeba nueiti, gal apie tai pamąstykime, tai idijote rašantis straipsnį tu gyventumei šalyse kur mokėščiai dar didesni. O kas bus kai reikalai pradės dėtis rimtesni Lietuvoje, sėdėsi užlindęs kampelyje ir šiksi į kelnes, tu ką glušas?!!!!! Sakoma, kad laikinai atkuriami šauktiniai ar to tau nepakanka???? Su lazdomis begiojantys kariškiai, ATSIMERK !!!!!!! Ir žiūriu yra gi pilna čia ne palaikančių šį puslapį???!!!!! Jūs ką nematote kas čia yra, net fonas raudonas? Jums kalausimų tai nesukelia, jei taigi susisukę šmeižikai sėdi, Melgiai ir apsimeteliai. Būtinai pranėšiu reikiamom institucijom apie šį šlamštinį puslapį.
Būtinai pranešk... mums papildomi lankytojai nepakenks :). Lietuvos tikslas yra padėti Ukrainai diplomatiškai ir finansiškai. Nors Lietuva yra maža šalis ir finansinė parama tame bus labiau tik simbolinė... kaip pavyzdys didesnėms šalims. Vakarų tikslas dabar – su MINIMALIOMIS išlaidomis ekonomiškai nualinti Rusiją jos konflikte su Ukraina, kad Rusijai pradėtų trūkti resursų ir noro jam palaikyti – išvirti Rusiją, kaip varlę, keliant temperatūrą iš lėto. Atnaujinti ir modernizuoti ginkluotę galima, bet pati Lietuva ir vakarai neturėtų alinti savo ekonomikų investicijomis į prasmės neturinčias ir Lietuvai ekonominę žalą darančias karines iniciatyvas, kaip šauktiniai. Tai ekonomiškai neatsiperka ir veja likusį darbingą jaunimą iš šalies. Geriau Lietuvoje investuoti į naujas technologijas, energijos taupymą ir atsinaujinančius energijos šaltinius, kad reikėtų mažiau mokėti tai pačiai Rusijai už tas pačias dujas, taip ją finansuojant. Rusija didelė tik negyvenama teritorija – tuščiais laukais ir miškais. Su savo ~140 mln. gyventojų ji nepuls JAV / ES / NATO, kurių populiaciją sudaro ~900 mln. gyventojų. Jau nekalbant apie technologinį ir karinį skirtumą tarp NATO šalių ir Rusijos. Žinoma, NATO šalys tokiame konflikte irgi stipriai nukentėtų, bet iš Rusijos liktų tik didelė duobė. Rusijos valdžia – korumpuoti vagys ir sukčiai, kurie be sąžinės graužaties, dėl finansinės naudos, gali rizikuoti paprastų savo ir kitų šalių mužikų turtu ir gyvybėmis. Bet jie ne bepročiai, kurie būtų pasiryžę aukoti savo pačių finansinę gerovę ar mirti dėl kažkokios idėjos patys.
2013-12-02 19:17 anonimas Vertinimas: Blogai
Skyrius: Demokratija.lt - Lietuva ir Šiaurės Korėja
Nesutinku su siuo pasisakymu. Tautos simbolius reikia gerbti. Kai giedu Lietuvos himna, neasocijuoju vyriskus zodzius su vyrais, o tiesiog su visa salimi. Patriarchiski zodziai yra visose kulturose - kam juos keist? Be to, jei yra protestas pries kokia problema, tai nereikia sulygint savo tapatybe su ta problema. Pavyzdziui, jei ekonomija prasta, nereikia tai sureiksmint su tauta. Tauta ne prie ko. Jei moteru teises nelygines, tai himnas ir kiti lietuviski simboliai ne prie ko. Na ir kas, kad tai yra "Tevyne musu" - taip parase ir ta turime gerbt. Istorijos nepakeisi. Moteru teises priklauso nuo zmoniu nusistatymu ir kai kuriu nustatymu jau nieks nepakeis. Pasaulyje gyvena ivairiu zmoniu - visada bus rasizmas ir diskriminacija. Tiesiog reikia toliau zygiuoti iskelus galva ir nekreipt per daug demesio i tai. Bet iskraipyti savo salies himna ir niokoti kitus salies simbolius - cia nepagarba savo tapatybei.
2012-08-06 20:23 Vertinimas: Labai Gerai
Skyrius: Demokratija.lt - Šiaurės Korėja
Buvau bizelio menesi Siaures Korejoje, keliavau su svedu kompanija Koreakonsult.com
Skridome is Pekino (kadangi didzioji atostogu dalis buvo Kinijoje, nors manau, kad visi skrydziai turi buti is Pekino) , 5iu dienu kelione Siaures Korejoje; grizimas traukiniu.
Vizos ir visi viesbuciai, skrydziai, ekskursijos (viena kaina uz viska) - viskas per mineta kompanija, tereikia nusiusti/perduoti jiems pasa, atsiuncia skrydziu "voucher'i" ir itinerary (ir, be abejo, taisykles, kaip reikia elgtis) .
Kelione be galo egzotiska, nepatariu tiem, kas iesko romantikos ir poilsio, grafikas tikrai itemptas, be to, visko politizavimas ir nuolatiniai pasakojimai apie "imperialist enemies" tikrai gali isvarginti norincius pailseti zmones.
2012-07-27 11:41 Basa Vertinimas: Labai Gerai
Skyrius: Demokratija - Lietuvos skola
Puiki lentelė. Šaunuoliai, kas paskaičiavo. reiktų kažkaip išplatinti, kad daugiau žmonių susipažintų...
2012-06-07 12:30 Vee Vertinimas: Gerai
Skyrius: Demokratija.lt - Šiaurės Korėja
idomu kokie kashtai
2012-06-04 11:32 Andrius Vertinimas: Labai Gerai
Skyrius: Demokratija.lt - FAQ apie Iraką
Sveiki, jūsų svetainėje viskas išdėstyta labai išsamiai. Tokia informacija turėtų būti pateikiama moksleiviams mokyklose per istorijos pamokas. Deje kiek varčiau dukros 7 klasės istorijos vadovėlį tai mačiau tik melą ir propogandą. Nesu demokratijos šalininkas, nes tai laisvų žmonių apgaulė ir visiškas įverginimas. Aš laisvę suprantu kitaip. O tiesą pastoviai neigiant, arba kitaip sakant sukuriant alternatyvią tiesą, paprastas žmogus lyg ir turi pasirinkimą, bet tik tarp melo ir alternatyvios tiesos. Per šimtmečius net didžiausi barbarai patampa angelais. Belieka pasižiūrėti į LDK žemėlapį ir į dabartinį Lietuvos žemėlapį kur akivaizdžiai matosi krikštijimo pasekmės. Galiu tik įsivaizduoti kokio masto žudynės vyko per kryžiaus karus. Šiai dienai krikščionys jau švarus... Jei pakapstytyme giliau tai kiltu daug daugiau klausimų - o kur gi dingo Sarmaija???

Pagarbiai
Andrius
2012-05-18 14:55 XXX Vertinimas: Labai Gerai
Skyrius: Demokratija.lt - Pedofilijos byla Lietuvoje
mentai-ISGAMOS... !!!
KAI NIURNBERGO PROCESE TEISE NACISTUS, SADISTUS, ZMONIU ZUDIKUS, JIE IRGI SAUKE, KAD VYKDE ISAKYMUS, O CIA TIE ISGAMOS VAIKSTO TARP MUSU, KVEPUOJA, GYVENA, NAUDOJASI MOKESCIU MOKETOJU PINIGAIS, O PUOLE LIETUVOS LIAUDI, STUMDE, MUSE...
MENTAI-KURIU PAREIGA GINTI ZMOGU NUO IVAIRAUS PLAUKO DEGENERATU, O SIOJE SITUACIJOJE MENTAI PATYS PUOLE TA ZMOGU...
SUNYS, NEMASTANTYS BAILUS SUNYS...
ZMONES, VIESINKIT PRIE KEDZIU NAMO BUVUSIU MENTU NUOTRAUKAS, GAL KAS ATPAZINS SITU PEDOFILINIU SUNU SNUKIUS, GAL KAS PAMATYS SAVO KAIMYNA, PAZYSTAMA, ... !!!
2012-04-13 20:38 Jaroslaw Vertinimas: Labai Gerai
Skyrius: Demokratija.lt - Šiaurės Korėja
Laba diena! Kaip organizuot kelione i Siaures Koreja?
2012-04-07 20:47 Zenke Vertinimas: Labai Gerai
2012-04-05 23:15 Aura Vertinimas: Labai Gerai
2011-12-19 18:19 Domas Vertinimas: Gerai
Skyrius: Demokratija.lt - Šiaurės Korėja
Sveiki. Norėjau paklausti, kiek iš viso sumokėjot už kelionę?
Įskaitant viską: viešbučius, gides ir t. t. Ir kaip iš viso organizavote kelionę?
2010-06-13 04:38 Virga Vertinimas: Normalu
Man taip pat mociute pasakojo, kad miskiniai, tie "laisves" gynejai naktimis zudydavo, islinde is misko eidavo per kaimus plesdavo ir zudydavo vien uz tai, kad kolukius stodavo. Mociute pati mate, kaip kudiki (6 men. Kaip kaciuka uz koju ir i siena uzmuse... O ka reikejo daryti zmonems tuo metu, juos jug valdzia varyte vare i "kolchozus" stoti... O ka darysi valgyti tai norejo, dirbti reikejo... Mano mociute turbut grabe apsiverstu dabar suzinojusi, kad tie zudikai garbinami...
2010-01-11 07:28 Mykolas Vertinimas: Normalu
Mociute pasakojo, kaip jos pažistamu žmoniu šeima partizanai sušaude vien todel, kad jie prieme tuometines valdžios išskirta žeme. Taip pat pasakojo, kad partizanai, jei kaime šokiai budavo ne su ju žinia organizuojami, ateidavo ir mergaites išprievartaudavo, o vyrams užpakalius tarkuodavo arba juos iškastruodavo. Veikiausiai tai buvo labai svarbu Lietuvos laisvei, veikiausiai jie taip kovojo už nepriklausomybe, tie miško banditai, vagys ir prievartautojai. Mociutes žodžiais kalbant, jie padare daugiau blogo nei gero.. Labai šlykštu pasidaro viduje, kai pagalvoji, kad šiuos prievartautojus, sadistus, žudikus stengiamasi taip gražiai pateikti. Negaliu apkesti neteisybes, ypac kai ji tokia šlykšti, kai visi vadoveliai taip šlykšciai meluoja, pateikdami partizanus tik iš gerosios puses, kuri taip pat yra abejotina..
2009-05-13 21:51 mfg Vertinimas: Normalu
Sita skilti reikejo pavadinti ne "democracy" o "cheap propaganda". Eilinis "liberastinis" sudas. sekmes visiems :) .
2009-04-17 10:20 David Vertinimas: Normalu
Susitikimas skirtas izraelio valstybei palaikyti kovoje su terorizmu.
.


Vakar, 2009 m. Sausio 15 diena 17 valanda, vilniuje lietuvos žydu bendruomenes bustineje ivyko susitikimas skirtas izraelio valstybei palaikyti kovoje su terorizmu. Sugiedojus lietuvos ir izraelio valstybinius himnus, tylos minute buvo pagerbtas žuvusiuju atminimas. I lietuvos žydu bendruomenes organizuota susitikima buvo pakviestas izraelio ambasadorius lietuvoje ir latvijoje J. E. Chen Ivri, kuris padekojo gausiai susirinkusiems bendruomenes nariams už ryžtinga žydu istorines tevynes remima. „izraelis turi teise, o greiciau net pareiga užtikrinti savo pilieciu sauguma. Aštuonerius metus pasaulis tylejo, kai izraelis buvo apšaudomas hamas teroristu raketomis - kentejo vaikai, senoliai, niekuo nekalti žmones. Viskam yra riba. Izraelis nenorejo kariauti. Siekiant taikos 2005 metais palestinieciams buvo gražintas gazos ruožas, taciau kokios to pasekmes? Šimtai ir net tukstanciai uždraustos ginkluotes gabenimo tuneliu, savadarbes raketos pakeiciamos profesionaliais ginklais, žusta vis daugiau taikiu pietu izraelio gyventoju, “ – teige j. E. Chen ivri. Ambasadorius dekodamas bendruomenei už reiškiama parama ir solidaruma sake, jog lietuvos žydu palaikymas be galo svarbus izraeliui ir kad ne kiekviena žydu bendruomene ryžtasi bei sugeba organizuoti toki kilnu rengini..
vilniaus šolom aleichemo vidurines mokyklos direktorius miša jakobas savo kalboje jausmingai išreiške parama izraelio valstybei. „žydai tiesia pasauliui savo rankas, kai dreba žeme, kai afrikoje badauja vaikai, kai gruzijoje žeme ardo tankai, kai sunkiai gimde palestiniete mama iš gazos ir buvo išgelbetas jos kudikis. Mes visada atsakeme ir atsakysime i ištiesta pagalbos ranka. O ar buvo ištiesta tokia ranka izraeliui? “ – klause mokyklos direktorius..
susitikima vedusi lietuvos žydu bendruomenes pirmininko pavaduotoja maša grodnikiene pacitavo buvusios izraelio premjeres goldos meir žodžius, pasakytus daugiau nei prieš 30 metu, taciau aktualius ir šiandien: „taika tarp musu ir arabu ateis tada, kai jie išmoks myleti savo vaikus stipriau nei neapkesti musu. “.
„Žydai – tai tauta, negalinti prarasti atminties. Neturime leisti, kad tragiškas musu proteviu likimas kada nors pasikartotu kitose kartose. Izraelis kovoja už savo teise saugiai gyventi. Privalome remti kova su terorizmu. Šiandien ju taikinys – izraelis, o kas bus taikiklyje rytoj? “ – susitikimo pabaigoje kalbejo lietuvos žydu bendruomenes vykdantysis direktorius simonas gurevicius..
sausakimšoje bendruomenes J. Heifeco saleje net ir pasibaigus susitikimui dar ilgai netilo diskusijos - moksleiviai, studentai, ju tevai ir seneliai nešini izraelio veliavomis reiške savo solidaruma.
<a href="http://www. il4u. org. Il/israel">http://www. il4u. org. Il/israel</a>.
2008-10-22 15:32 Aure Vertinimas: Normalu
Apie Š. Korėją. Įdomu visai. Nuotraukos gražios. Bet, pirmiausia, labai krinta į akis nelabai kokybiškas vertimas - daugybė kalbos klaidų, tokių kaip vertalo "kaip taisyklė" vartojimas ir pan. Be to, vertusiam derėjo susimąstyti, jog "amerikonai" yra toks pat nepagarbus tautos pavadinimas kaip ir būtų "ruskiai". O mandagumo juk reiktų laikytis, kad ir kaip nemėgtumėt JAV politikos. Dėl straipsnio turinio-teisybės dėlei reikia paminėti, jog VISI ten atvykę turistai apgyvendinami tame pačiame dideliame viešbutyje, kad pavyktų žinoti ką jie veikia. Tokiais tikslais jis ir statytas. Gidas taip pat skiriamas kiekvienam atvykstančiam, kad nesibastytumėt ir nefotografuotumėt ko nereikia. Tad, autoriai, buvote cenzūruojami ir gal net to dorai nesupratote. Matėte išorinį, išdailintą fasadą skirta užsiečių akims, tad realaus gyvenimo nepamatėte ir negalėjote pamatyti. Tačiau net iš to išdailinto fasado yra matyti, kokia "laisve" jie ten kvėpuoja. Autoriams akivaizdžiai visokie sovietiniai atributai kelia nostalgiją, kas beskaitant truputį pabosta. Pastebėjimas-Leninas didvyris ne visiems, tad, kai rašote straipsnį plačioms masėms, nevartokite "mums"..
2008-09-03 19:35 kodel Vertinimas: Normalu
Nera info, kas renge str?.
2008-07-06 20:01 GEDIMINAS LIETUVIAMS Vertinimas: Normalu
Lietuviai, raginu spręsti mūsų valstybės problemas ir nebalsuoti per Seimo rinkimus ir nebei&scaron;rinkti LSDP partijos į Lietuvos Valdžią, kadangi jos žalingas ir nei&scaron;mintingas valdymas padarė mūsų valstybe atsilikusia visais požiūriais, be to jie atidavė Lietuvos energiją oligarchams. Raginu nebalsuoti ir už kitą kra&scaron;tutinumą partiją &#39;&#39;Tvarka ir Teisingumas&#39;&#39;, kurios net trims nariams pareik&scaron;ti įtarimai dėl galimos korupcijos Vilniaus miesto savivaldybėje, kurios Vilniaus miesto valdymas yra prastas ir prisiminus mūsų valstybės sunkią istoriją, koks buvo nei&scaron;mintingas ir žalingas Rolando Pakso Vilniaus miesto valdymas, premjeravimas ir prezidentavimas raginu pasimokyti i&scaron; klaidų ir jų nebekartoti.
2008-06-07 11:15 Alan Vertinimas: Normalu
Viskas kas cia yra parasyta apie Izraeli yra MELAS, sizofrenine, akla neapykanta zydu valstybei.
Na kam taip suabsoliutinti... "viskas", "niekas"? Būtų gerai konkretūs pavyzdžiai :).
2008-01-09 10:28 Jonas Vertinimas: Normalu
Labai geras puslapis. Parasyta visa tiesa apie Izraeli (nelegalia valstybe) .
2007-02-15 21:06 kostas Vertinimas: Normalu
nu tu cia nusisnekejei. Versti Saddama taikiais metodais. pakasyk Putinui usus, jei toks mandras. o propaganda prorusiska 100. procentu. jie visada uz juodasiknius. gaila subombarduotu irakieciu, kurie tarnavo armijoje, kai degino kurdus. AAA??? gal pasirink ziniu ir tada jau leisk i pasauli mintis. Aciu
2007-01-01 12:32 ltu Vertinimas: Normalu
Šis puslapis apgailėtinas. Tai antiglobalistų, komunistų ir debilų šaika.
Būtų malonu sužinoti, kur šioje svetainėje radai komunistinės ir antiglobalistinės propagandos :). O tai, kad svetainėje nepritariama kariniams JAV veiksmas Irake ir buvo siūloma versti rėžimą taikiais metodais, su komunizmu ir antiglobalizacija neturi nieko bendro. Ne visi, kurie nepritaria kariniams JAV veiksmams Irake, komunistai ir antiglobalistai.
2006-10-11 09:38 Sasha Vertinimas: Normalu
Nemanau kad autoriui sumokejo spec tarnybos uz shi straipsni, bet visishkai aishku kad jis buvo apmulkintas gerai istobulintos s. korejos propagandos
2006-10-10 19:28 Alvidas Perkunelis Vertinimas: Normalu
Kiekviena Tauta turi teisę išsaugot savo savitumą, kokią ji santvarką bepasirinktų. Nėra ko visokiems bush-menams ar bush-latams primetinėti savo idealios santvarkos modelio supratimo. Ypač, kai dabar suprantam, ką demokratija vadino kerzai-bušlatai, ir ką vadina dabar - paranojikai buš-menai. Tapom (bent jau turėjom tapti) demokratiškesni, būdami tarp dviejų buš-ių, kad kiekviena tauta turi apsispręsti be globalinio įsikišimo ir be pinigingos sorososinės "pseudopagalbos".
2006-08-13 17:03 KT Vertinimas: Normalu
angliuks, apie tarybines blogybes ir trūkumus, manau, lietuviai žino. Kitas klausimas, ar leisti Š. Korėjoje komunistinei santvarkai nusibaigti taikiai ir padėti pasekti Kinijos pavyzdžiu, ar subombarduoti ir galutinai sugriauti visą valstybę, išžudyti keletą dešimčių tūkstančių jos gyventojų (tai čia geriausiu atveju) ir būtent tokiu būdu atnešti jai "gerovę" - panašiai, kaip Irake. Straipsnis įdėtas tam, kad parodyti, jog Š. Korėja nėra visiškas blogio grynuolis, kaip bando ją pavaizduoti JAV. Akivaizdu, kad kapitalistinė santvarka su demokratija pranašesnė už komunistinę diktatūrą. Bet Š. Korėjoje, kaip ir buvusioje tarybinėje Lietuvoje, gyvena paprasti žmonės. Vargu ar jie, kaip ir lietuviai būtų norėję Vilniaus ar bet kurio kito miesto vietoje matyti griuvėsių ir lavonų krūvas, paliktas "išvaduotojų". Rėžimą galima pakeisti ir taikiais būdais ir ne visada labai sąžiningais. Tai trunka kiek ilgiau, reikalauja didesnio intelekto, bet užtat pigiau, nei apmėtyti bombomis. O ir valstybės nereikia vėliau nuo pamatų atstatinėti. Labai jau lengva ranka pasaulyje laiminamos įvairios žudynės "vardan gėrio", kai pačiam savo kailiu nereikia jų patirti.
2006-08-13 11:04 angliuks Vertinimas: Normalu
su susidomejimu perskaiciau straipsni apie siaures koreja, kagi atrodo kad ten visai gera gyventi... truksta objektyvuvo nes vienasaliskai pateikta informacija tik apie tai kas nekaltai grazu, o realiai aisku taip nera. prisiminkim tarybinius laikus musu salyje, juk irgi nieks tuo metu nerase, ir nekalbejo, kad yra tam tikru blogybiu tam tikrose srityse.
2006-08-05 18:18 ANGĖLĖ Vertinimas: Normalu
Koks mažytis tas Palestinos žemės gabalėlis, o kiek jame ir valstybėse šale jo, ar net 1000 kilometrų atstumu žudynių, karų, mirtininkų susisprogdinimų. Negi tas kraujo liejimas, vos ne kasdien, tęsis ir dar keliasdešimt metų, o gal ir šimtus metų, ir niekas nebandys jo stabdyti. O juk kenčia visas pasaulis, auga naftos kainos, kenčia pasaulio ekonomika. Turbūt pasaulio valstybių išlaidos karams Afganistane, Irane ir kitur TŪKSTANTĮ KARTŲ BRANGIAU kainuoja negu tas akmenuotos žemės gabalėlis DĖL KURIO VYKSTA NESIBAIGIANČIOS PJAUTYNĖS. Ar ne amerikiečiai, patyrę daugiausiai žalos per arabų akcijas, galėtų labiausiai įtakoti šimtmečio prolėmos išsprendimą
2006-08-05 17:53 Jolanta Vertinimas: Normalu
Nebuvau mačiusi tų žemėlapių. Įdomu, ačiu saito autoriui
2006-08-01 19:50 Ferma88 Vertinimas: Normalu
Labai dziugu susipazinti su puslapio informacija, parodomomis nuotraukomis, zemelapiais, naudinga informacija..



Labai aciu zmogui padariusiam dideli darba, tai yra paskelbusiam kara informaciniam terorizmui. Parodziusiam S. Koreja tikromis akimis. Ir as tikrai maniau blogiau apie Koreja, kol buvau supazindintas tik per musu TV. Ypac man patiko paskutinysis klausimas apie rezimo nuvertima! Man is tiesu S. Koreja kazkuo primena Baltarusija pagal valdzia ir ekonomine padeti, bet kulturos aisku labai skiriasi. S. Koreja maziau paveikta Vakaru kultura..



Neabejoju, kad issivystymo lygis ten zemesnis negu P. Korejoje, zmones nera visiskai laisvi, bet svarbiausia, kad kultura neserga - gana rami uzsienio politika, geras pragyveimo lygis, nera chaoso valstybes valdyme, todel viskas stabilu ir nera kriminalu (net nereikai ▌|▌▌||) . Valstybe kas be ko turi stabilu vystymasi, ateitis atrodo uztikrintai. Turi armija..



Salis kazkuo dar primine sveicarija: nera kamsciu, yra daug kalnu, gamtos, zmones kulturingi, manieringi, svetingi..
2006-07-30 20:13 636-tam Vertinimas: Normalu
"Kas yra ta Palestinos autonomija, juk ji autonomija Izraelio, kaip valstybės, teritorijoje. " - Palestina nebuvo ir nėra Izraelio ir žydų nuosavybė..
2006-07-29 04:08 Sigita Vertinimas: Normalu
tai kaip su tom autonomijom, jeigu jos įeina į bendrą valstybę. Ar tai būtu panašiai, kaip pvz. Jakutijos autonominė respublika Rusijos federacijoje? Ir ten jokie rusai negali užeiti, o juo labiau įvažiuoti su tanku. Kas yra ta Palestinos autonomija, juk ji autonomija Izraelio, kaip valstybės, teritorijoje.
2006-06-06 21:15 cock Vertinimas: Normalu
i'm heterosexual testosterone compressor and instant onaniser.



pan bez jaj tak tak
2005-12-08 21:42 Sima Speedcore Vertinimas: Normalu
Labai puikus straipsnis! Nors jau velu ir ryt reikia i darba, bet skaiciau iki galo susizavejusi. Nuotraukos labai geros. Dekoju autoriui.



Beje, karta Internete suradau korejieciu muzikos (www. sovmusic. ru) . Ten buvo Siaures Korejos patriotines dainos, galbut ir su liaudies dainu motyvais. Labai nuostabios dainos.
2005-11-17 21:48 protingas Vertinimas: Normalu
trumpai sakant kokio reiks straipsnio toky ir galima parasyt, o pasidairyt pasiskaityt ydomu ir manau jus ten dauko nematet istikro, kad aitu suprast kas ka daro gerai kas blogai..
2005-11-12 19:15 Novyshow Vertinimas: Normalu
Visu pirma noretusi padekoti autoriui uz informacija apie kaip S. koreja.







2005-10-03 14:21 Kristina Vertinimas: Normalu
dar paieskok apie baltuju mesku populiacija.
2005-08-17 21:35 Sarunas Vertinimas: Normalu
Straipsnis apie Koreja - eiline "sovietine" propaganda.
2005-07-22 17:00 Kryziuotis Vertinimas: Normalu
As perskaiciau fotopasakojima apie Siaures Koreja. Norejau pakomentuoti, galvojau tam yra atskira sveciu knyga, bet ismete bendra. Na ka, rasysiu i sita. Tai va, pirmiausia man labai nepatiko klausimas gale kokiais metodais reikia nuversti Siaures Korejos rezima: taikiais ar kariniais. O kodel ji is viso reikia versti. Jeigu salis, priversta beveik visa savo ekonomika pajungti kariuomenei, sugeba sitaip gyvuoti, tai jei Amerika atsikabintu, is karto taptu socialistiniu tigru. Labai gerai, kad jie atomine bomba pasigamino. Iskarto supervalstybe savo pozicija pakeite. Dar truputi pastangu ir galesite gyventi be baimes, draugai korejieciai. Tik jokiu budu nereikia pasirasineti jokiu Nepuolimo paktu ir nusiginkluoti. Siaures Koreja ginklus turetu sudeti tik kartu su JAV. Ir dar reiktu kad per derybas pareikalautu nusiginkluoti JAV. Gal kas nors praregetu, suprastu kas yra kas. Teisybe, dangoraiziai tai dar ne irodymas, jog ten viskas tvarkoje. Pas mus irgi juos stato. Tik niekam nuo to ne geriau. Industrija turi buti skirta zmogui, o ne atvirksciai. Butu labai idomu suzinoti apie socialine Siaures korejos situacija, zinoma, is nepriklausomu saltiniu. Be to, as labai megstu sios salies muzika. Kai tik turiu proga, atsidarau <A href="http://www. sovmusic. ru">www. sovmusic. ru</A> puslapi ir ja klausau. Ir visiems labai patariu taip padaryti, kas iki cia dar skaito. O muzikoje ieskoti politikos - zemo isprusimo apraiska. Dar pradedu dometis Siaures korejos futbolo rinktines rezultatais pasaulio cempionato atrankoje. Sikart, atrodo, tikrai siaurieciai nepraeis. Bet vis viena neblogas pasiekimas, vieta tarp 8 geriausiu Azijos rinktiniu. Na, tiek siam komentarui. Laikykites, draugai korejieciai, gerbkite ir mylekite savo Vadus.
2005-07-21 16:50 tnt Vertinimas: Normalu
Myth vs. Fact







Name one weapon in the Iraqi arsenal that was made in the United States.



I have offered that challenge to dozens of so-called anti-war activists who claim that the U. S. armed Iraq. According to these protesters for "peace, " George Bush Sr. and Ronald Reagan supplied Iraq with tons of weapons.



None have been able to name the specific weapon – missile, bomb, fighter, tank or shell – that is U. S. -made or has U. S. equipment installed in it. None have been able to name any specific weapon system.



All of them have failed the challenge, providing no more than allegations that U. S. parts are in Iraqi missiles or U. S. electronics are being used by the Iraqi military. One protester even claimed that Iraq was armed with U. S. -made trucks.



Since when is a truck a weapon? Are the Iraqis going to drive backwards, fuel tank first, into the U. S. Army?



Time to separate the myth from the reality. The propaganda spun by the far left is false. The facts show that Iraq is armed with a wide range of weapons – none of which came from the U. S.



Iraqi Air Force



The Iraqi air force does not fly Falcons or Eagles. The majority of the Iraqi air force is made in Russia. The Russian MiG and Sukhoi design bureaus supplied Iraq with hundreds of advanced strike-fighters and the Mach 3 Foxbat interceptor.



Saddam could field a force of advanced MiG-29 Fulcrum fighters if they had not chickened out of combat during the Gulf War, flying to Iran for asylum. The Iranians, who love Saddam even less than we do, never returned the MiGs.



The remainder of the Iraqi air force comes from France and China. The Chinese supplied Saddam with the Chengdu F-7, a copy of the Russian MiG-21. The F-7 can fly from unimproved runways and is known to be a vicious in-close dog fighter.



However, the French Mirage F-1 is reportedly the best jet fighter in Iraqi hands. You can view an Iraqi F-1 in action on the State Department Web site, testing a chemical spraying system.



If you still believe that the Iraqis have no chemical weapons, think again. Iraq did not modify its best multimillion-dollar fighter jet to spray for fruit flies.



Anyone with half of a brain knows that you cannot keep a modern jet fighter in the air without spare parts. Thus the Russian, Chinese and French jets should be museum pieces after 12 years of a so-called U. N. ban on weapons sales to Iraq. Yet somehow Saddam has his air force flying over 1, 000 sorties a month.



Thanks to excellent reporting by Bill Gertz we now know that France has been supplying spare parts for Saddam's Mirage fighters. The French spare parts arrived in Baghdad not 20 years ago during the Cold War but last year, just in time to face our forces today.



Merci! With friends like, that who needs enemies?



Iraqi Missiles



Perhaps the Iraqi missile force has some U. S. -made weapons? Not. The primary Iraqi missile is the Russian-made Scud. Other missiles include the FROG-7 from Russia, the Exocet from France and the Silkworm from China.



The Iraqi air defense has plenty of missiles... from Russia, China and France. The SA-2 Guideline, SA-3 Goa and SA-6 Gainful SAM missiles are all of Russian or Chinese manufacture. The French also supplied Baghdad with a number of Roland air defense missile systems.



Even the missile parts are from Chinese, German and French sources. Israeli authorities know full well what is inside Iraqi-made Scud missiles since many of them fell on Tel Aviv during the Gulf War. The I
2005-06-01 10:24 scoobidoo Vertinimas: Normalu
O ir daugiau yra:
2005-05-22 22:46 KT Vertinimas: Normalu
Tai, kad Sadamas buvo blogas vadovas, nesuteikia teisės amerikiečiams žudyti irakiečius arba kurti žudynėms palankias sąlygas Irake. Irakas tapo daug kartų baisesne valstybe po invazijos, nei buvo iki jos... visai nesvarbu, kokiais kilniais lozungais pridengdama naftos troškimą įsiveržė JAV su Bušu priešakyje. Reikalą buvo galima spręsti diplomatinėmis priemonėmis, kaip tai buvo daroma iki šiol Sadamas jau buvo prispaustas įvairių inspekcijų, susijusių su ginkluote ir žmogaus teisėmis. Problema tame, kad JAV nusprendė, jog yra labai nedemokratiškas... išskirtinis JAV ir DB neprileidimas prie naftos verslo Irake.
2005-05-21 16:27 va va Vertinimas: Normalu
grybai jus visi nusisnekat.
2005-05-18 20:44 Black Vertinimas: Normalu
nu bet jus chebrite ir pavarot apsoliutus 0 objektyvumo, tai ka jus cia sudejote yra is dalies teisinga taciau kiek tokio pat sudo galima sudeti apie jusu dievinamas salis kaip iraqas ar iranas?. zinoma pagrindini vaidmeni cia vaidina nafta ir jav noras valdyti pasauli, . bet pagalvokit kas blogiau ar kad pasaulio policininkas isigales ar kad musulmonai ir toliau platintu savo religinius-politinius svaiciojimus, as nesu nusistates pries musulmonus as esu nusistates pries bet koki fanatizma tai nesveika, tik debilai gali visa gyvenima melstis padarui apie kuri net nieko neismano, manau kad religija tai silpnuju duona-ir tik padeda palenkti zmones savo pusen tokiems invalidams kaip sadamas. baikit svaiciot grybaujat nesveikai... pasiskaitykit vadoveliu iki galo ir ne komunistu rasytu...
2005-04-30 17:36 kiss cat Vertinimas: Normalu
sveikuciai gal kas zinote daugiau informacijos apie hitleri ir antraji pasaulini kara man reikia istorkes referatui. as cia pirma karta riuriu visai nieko kaip jus manot?
2005-04-30 17:27 zivile Vertinimas: Normalu
Man atrodo kad Hitleriui nereikejo tai daryti.
2005-04-30 10:04 laimonas Vertinimas: Normalu
sveiki, galingas FIURERIO Isiverzimas visuomet yra buves vienas galingiausiu, tarp fasistu, ir bermontinku, nors jis yra kariaves uzgrobes LIETVOS MIESTA KLAIPEDA, jis vis tiek, mylejo vaikus, nors ir sovietmeciu bande numalsinti karo sukilima, kuriame bombardavo zydus, gal ir yra pasistenges geriau padaryti, bet jis yra buves tikrai atkaklus vyras, ir ne kievie diena jiis tai darydavo, ti tai tada, kai reikedavo;o kiti vis trys ir SaDAMAS AMeRIKOS DABARTINIS prezidentas DZORDZAS BUSAS ir STALINAS yra buves rimtas kovotojas LIETUVOS OKUPACIJOS METAIS.
2005-04-27 12:58 edva Vertinimas: Normalu
FUCK.
2005-04-03 15:44 Kristina Vertinimas: Normalu
nezinau, ieskojau ko nors apie siaures amerikos gamta o radau kazkokia nesamone. karoce iseinu
2005-03-30 15:23 Abre Vertinimas: Normalu
Bušas paskubėjo su savo karu Irake iki galo neišsiaiškino o jau puolė.
2005-03-30 12:11 shmikius Vertinimas: Normalu
Hay Hitler!!!
2005-03-28 00:40 reaper Mikui Vertinimas: Normalu
sek pirsta
2005-03-18 21:29 mikas Vertinimas: Normalu
nu teroristai yra bin busas ir ali putin
2005-02-21 13:01 X Vertinimas: Normalu
JAV NEPRIKLAUSOMYBES DEKLARACIJA
2005-02-06 18:51 Nepatenkintas zmogus Vertinimas: Normalu
TAIP. As esu nepatenkintas.. TEISINGAI. NEPATENKINTAS. N-E-P-A-T-E-N-K-I-N-T-A-S. [sakau atsistojas ant galvos] -&gt; NEPATENKINTAS!!!. [sakau atsigules] -&gt; NEPATENKINTAS!!!. [sakau besiversdamas kulversciais] -&gt; NEPATENKINTAS!!!. [sakau kaip nors maivydamasis] -&gt; NEPATENKINTAS!!!...
2005-01-02 04:42 KT visiems nepatenkintiems Vertinimas: Normalu
Nenorėkite to, ko TIKITĖS, nereikės nusivilti. Svetainės autoriai neprivalo pastoviai jūsų linksminti naujienomis. Svetainė buvo aktyviausia tuo metu, kol buvo vilties sustabdyti kraujais ir žarnomis aptaškytą karą bei vietoje to tęsti tarptautinio spaudimo politiką arba susitvarkyti su Sadamu neįveliant visos tautos į masines skerdynes.
2004-12-28 16:46 reaper Vertinimas: Normalu
This page is dead, people. DEAD!!!
2004-11-17 17:28 Žilvinas Vertinimas: Normalu
Jusu puslapis tikras shudas. jame nieko neradau, kas cia per nesamones, jog demoktarija tai vien irakas ir amerika, . as kaip suprantu tai ir kitos salys galetu buti aprasytos, bet kaip dar labiau supratau jums informacijos badynmetis. sekmes kurybiniam nevykeliai
2004-11-03 17:13 G-enius Vertinimas: Normalu
Manau siandiens jums gedulas :)
2004-10-15 09:08 Bogdan Vertinimas: Normalu
yeah
2004-10-10 21:18 Kliedesys Vertinimas: Normalu
yahooo!!! Super saitas, jiega!!! Zodziu be zodziu. SEKMES TOLIAU DARBE. Nekenciu imperialistu!!!
2004-10-08 19:29 scoobidoo Vertinimas: Normalu
Filmukas apie Bush ir Kerry:..
2004-10-06 19:25 G-enius Vertinimas: Normalu
Sveiki. Dar Linksminates? :)
2004-10-01 08:04 belekoks Vertinimas: Normalu
RB butu malonu suzinoti kokias pareigas uzimate Lietuvoje, t. y. kuo uzsiimate?.
2004-08-16 16:42 Spoon > 2 Vertinimas: Normalu
Matau, dievas, kad ir kieno jis (gal antidepresantų dievas Meiklavnotworas?) , Putinui nepalankus, tas yra gerai. Vadinasi amerikanofobija nepaveldėta iš sovietmečio laikų, tai gal de'Goliška? O gal paprastoji, antiglobalistus vulgaris?. Bet tiek jau to... Tik štai kas man neaišku:. Visi vaikučiai žino, kad karas yra absoliutus blogis. Bet tie vaikučiai, kurie skaito knygeles, žino: jei konfliktas neišvengiamas, atidėliojimas tik padidins aukų kiekį, priedo, labai jau sunku prognozuoti laimėtoją. Tad mano klausimas dievui Meiklavnotworui:. Ko jūs tikėjotės iš uniformuotų JAV vyrukų? Kad jie lauks, kol koks nors iškvėšęs imamas nugalabys Saudi šeiminėlę ir "užrauks" pasaulio (tame tarpe, nepabijokim to žodžio, ir mūsų brangios tėvynės Lietuvos) ekonomiką? Lauks kol koks Kim-er-Senas prakiš tam imamui daiktą, darantį BIG-BANG? Nesiims prevencinių veiksmų, užtikrinančių naftos tiekimą, gal būt, užkirsiančių kelią civilizacijų konfliktui, gal būt (ach ir naivūs tie JAV'iečiai) pagaliau sukurs valstybę Persų įlankoje, su kuria bus įmanoma bendradarbiauti (na neapsimeluokim, bent patikimai kontroliuoti) . Juk naftos JAV'iečiai neišsivež (labai jau daug jos ten) , o ir pilvotiems virukams iš Texas'o neatiduos (nes tada užsirūgotų pusė svieto, ypač Kofi &amp; Co) - pakaks, kad Irakiečiai ja prekiautų... Ar nežinote vaikučiai, kad Osama visai ne ant amerikonų pyksta... Anas net jų prietelis buvo... Jis ant giminaičių pyksta, kam sosto nedavė... Ir ginklą rado prieš giminaičius: anie su amerikonais bendrauja. Ana va, pradėsim šv. karą su bezbožnikais, tadu mano tautiečiai baisiai perpyks ant mano giminaičių, kam tie su bezbožnikais draugauja, tai ir nulinčiuos mano giminaičius, mylimuosius mano... Bet amerikonai gudravoti - perprato planelį, ir ruošiasi šiam scenarijui. Ir žino, kad Saudi karuomenę - tai ne Sadamėlio... Ana už pačių amerikonų kietesnė... Bent jau už tą, katrą atvežt galima. Neprikariausi... Tai sakykit, ko jūs rugojatės? Vaikučių gaila? Man irgi. Bet Sadamui nebuvo gaila. Ne amerikonai, tai jis pats galabijęs būtų. Koks skirtumas? Gerieji Irako gynėjai patys moterimis ir vaikais barikaduodavosi ir iš už nugarų šaudė...
2004-08-15 17:03 2 spoon Vertinimas: Normalu
1) Regiu, prozakas jums padejo. Nors kiek žinau iš draugo, šių vaistu ilgamečio vartotojo praktikos, jie nėra pigūs, bet sodra subsidijuoja ;] Iš čia išvada - esate dirbantis žmogus, ir dorai mokate mokesčius :-) . 2) "amerikanofobija, kaip ir amerikanofilija yra sunkios neurozės" čia regiu prozako vartojimo teigiamo poveikio rezultatą, bet... 3) "kol nevėlu, nes tuoj pradėsit odes Putinui rašyt. " o čia jau regiu fobijos simtomus... ir prozakas jums nebepadės... 4) Patarčiau tokį gydymo metodą - išvažiuoti pailsėti nuo nuolat patiriamų stresų į Čečėniją. Nuostabi gamta, kalnai, šašlykas, vaisiai, vynas. Manau, tikrai padės pajusti viso likusio gyvenimo malonumą :-) .. p. s. Čia buvo Dievo žodis :-)
2004-08-15 13:23 Spoon Vertinimas: Normalu
Autoriams: amerikanofobija, kaip ir amerikanofilija yra sunkios neurozės. Pirkit prozaką, kol nevėlu, nes tuoj pradėsit odes Putinui rašyt.
2004-08-08 11:17 KT > normalus (2) Vertinimas: Normalu
Taip, KGB moka uz tai, kad JAV uzpultu Iraka ir turetu galimybe prisukineti Europai (tame tarpe ir Lietuvai) kranelius, kai reikia - Lietuviai labai del to dziaugėsi (Prancuzai su Vokieciais yra durniai, nes JAV galimybe prisukineti Europai naftos kranelius yra savaime suprantama paciai Europai naudinga) . Moka ir uz tai, kad naftos kainos pasoktu nuo 28 iki 45 USD uz bareli ir Rusija gerai uzkaltu is to... na ir JAV gerai uzkaltu is Irako naftos. Juk reikia kazkaip pasipelnyti is karo Busho administracijos branduoli sudarantiems naftininkams.
2004-08-08 11:08 KT > normalus Vertinimas: Normalu
O tu nuosirdziai tiki kad JAV ir Bushui labai rupi tavo gerovė :) ? Faktas tas, kad pavojaus atveju zmones meta visus tarpusavio nesutarimus ir palaiko SAVO lyderi (kuris juos "gina" nuo "priesu") , kad ir koks jis butu. Kasdieniname gyvenime lyderis dazniau gauna kritikos, o ne palaikymo. Lietuvoje tas pats buvo su Lanzbergiu. Kovos metu visi ji gerbe... o kai priesu neliko... Landzbergis tapo pajuokos ir patyciu objektu. Bushas daro ta pati. Noredamas islikti poste ir skatindamas tautos palaikyma sau - iesko isoriniu priesu ir stengiasi islaikyti nestabiluma salyje. Ir jam tikrai nusispjauti ant Irako, kuris JAV nieko blogo nepadare.
2004-08-06 15:15 2 normalus Vertinimas: Normalu
Net maži vaikai moka argumentuoti, ir kartais net cituoti ;]
2004-08-06 13:40 normalus Vertinimas: Normalu
Visiskas briedas sitas puslapis. informacija tendencinga ir daugeliu atveju - melaginga.. Is kur pas jus tokios iniciatyvos? KGB pinigai? - heh, zinau, kad pasijuoksit is mano itarimo, bet tai nepaneigiama.
2004-08-05 21:50 Bu6izmas valdo Vertinimas: Normalu
Bush 'seeks new ways to harm US'. From correspondents in Washington. 06aug04.. US President George W. Bush offered up a new entry for his catalogue of "Bushisms" today, declaring that his administration will "never stop thinking about new ways to harm our country and our people"... Mr Bush misspoke as he delivered a speech at the signing ceremony for a $US417 billion ($593 billion) defence spending bill... "Our enemies are innovative and resourceful, and so are we, " Mr Bush said. "They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we. ".. No-one in Mr Bush's audience of military brass or Pentagon chiefs reacted.
2004-07-27 16:00 kagebistu smaugikas Vertinimas: Normalu
Na ka as galiu pasakyti:. FUCK RUSSIA :-))
2004-07-27 07:04 kaka Vertinimas: Normalu
gaidziai duskit
2004-07-12 00:00 davinchi Vertinimas: Normalu
Džiugu, kad jūs čia reanimavotės... bet būkit žmonės, pakūrkit prograsyvų boardą diskusijoms. Vienareikšmiškai rekomenduoju www. invisionboard. com/, skiną tik patiems reikės pasidaryti, kad derėtų prie saito dizaino... Čia pritrenkianti informacija apie tai, kas iš tiesų dujomis nuodijo kurdus Irake:. www. newsru. com/world/05Jul2004/husein. html..
2004-07-12 00:00 davinchi Vertinimas: Normalu
Geras pix`as, "i" raidę tik nukando :-) . --. Pridėkit skyrelį apie tai kaip CŽV nuvertė Paksą Lietuvoje :-) Kaip CŽV agentai kėsinosi į keturis libdėmų partijos narius, atverždami priekinius mašinų ratus, ar pakeisdami tvirtimo varžtus muliažais, taip siekdami sukelti autokatastrofas... kaip vokietijoje juos sekė policijos automobilis _temdytais_langais_...
2004-07-12 00:00 davinchi Vertinimas: Normalu
Ir jūsų atsiliepimų knyga "gliučina", kai naujus postus postina : (
2004-07-12 00:00 RB Vertinimas: Normalu
Sveiki, džiaugiuosi, kad websaitas atsigavo :) ..
to davinchi:. "Čia pritrenkianti informacija apie tai, kas iš tiesų dujomis nuodijo kurdus Irake: www. newsru. com/world/05Jul2004/husein. html"..
Na, informacija nėra pritrenkianti, New York Times šitą informaciją paskelbė prieš pusantrų metų, tačiau tik dabar, artėjant Huseino teismui, ji buvo vėl ištraukta į paviršių. Bet turbūt niekam nekyla abejonės, kad Huseinas bus nuteistas (ko jis tikrai vertas) , bet kitų valstybių vaidmuo Huseino padarytuose nusikaltimuose taip ir nebus atskleistas..
2004-07-12 00:00 davinchi 2 RB Vertinimas: Normalu
"New York Times šitą informaciją paskelbė prieš pusantrų metų, tačiau tik dabar, artėjant Huseino teismui, ji buvo vėl ištraukta į paviršių. ".. Taip, manipuliavimas informacija - dalykas galingas... Taip mass media iš Pakso padarė tarptautinio terorizmo ir tarptautinės mafijos remėją :) .. Taip iš Huseino buvo padarytas geras lyderis ir politikas, arba monstras, geriantis kuveitiečių, ir kurdų vaikų kraują :-) Kaip sakant, tinka visiems gyvenimo atvejams, tik prieš vartojant reikia smarkiai suplakti :) .
2004-05-24 00:00 aurimas Vertinimas: Normalu
Pridekit it Izraeli i situ saliu komplekta, tinka.. O prie afganistano idomi, bet vakaru medios slepiama tema yra ~3000 talibano karo belaisviu iszudyma. Yra dokumentinis filmas, kruvos liudytoju, UN nedrista tyrimo pradeti tik todel, kad dabar afganistano valdzioj sedintys vyrai teigia, kad negali uztikrinti saugumo UN inspektoriams. Nenuostabu, juk valdzioj sedincius ir kaltina tomis zudynemis, be amerikos armijos, kurie, pasak liudininku, stebejo ir leido savo sajungininkams daryti ka tie norejo.. trumpai apie filma, . <A href="http://www. democracynow. org/afghanfilm. shtml">www. democracynow. org/afghanfilm. shtml</A>. Jei kas turi normalu rysi ir moka naudotis bittorrent, cia linkas i minima dokumentini filma:. <A href="http://66. 90. 75. 92/suprnova//torrents/1704/">66. 90. 75. 92/suprnova//torrents/1704/</A>. Afghan%20Massacre%20-%20the%20Convoy%20of%20Death-avi. torrent
2004-05-24 00:00 As Vertinimas: Normalu
Neblogas puslapis, yra tiesos ir ji paprastai paaiskinama, bet... truputi tendencingas.
2003-03-01 00:00 savi Vertinimas: Normalu
to adminam.. filtra tagam uzdekit :-)
2003-03-01 00:00 G-enius Vertinimas: Normalu
Cia del filtracvimo i e-mail reikia siust.. Nes tuoj prasides visokie javascipt.
2003-03-01 00:00 G-enius Vertinimas: Normalu
Mires reikals. :D
2003-03-01 00:00 2 RB nuo noname Vertinimas: Normalu
sprendziantis laiko, kuri tamsta praleidi varydamas savo demagogija delfyje ir cia (4-5 val per diena) DARBO METU - esate nesveiku ambiciju ir nepilnavertiskumo kompleksu kamuojamas NESUPRASTASIS KOMENTATORIUS&gt;. Su jumis diskutuoti - tas pat, kaip atlikti ilga psichoterapijos seansa, nors rezultatu jis neduos. Sprendziant is pastarojo menesio jusu internetinio aktyvumo jus is tiesu turite rimtu psichikos problemu. Nesakau, kad esate pamises, bet psichoterapeuto ar bent psichologo pagalbos jums reiktu nedelsiant kreiptis. Draugiskai.
2003-03-01 00:00 XXX Vertinimas: Normalu
to "405. 2 RB nuo noname". seansa, nors rezultatu jis neduos. Sprendziant is pastarojo menesio jusu internetinio aktyvumo jus is tiesu turite rimtu psichikos problemu. ".. Ar visi žmonės, kurie įsitraukia į aktyvias diskusijas jiems aktualiomis temomis yra nesveiki? Ar tai galioja tik internetui? Ar visi žurnalistai, politikai, mokytojai irgi yra psichiškai nesveiki? O žmonės kuriantys tuos interneto puslapius? Manyčiau, kad jūs nepasižymite aukštu intelektu, jei sprendžiate apie nesveikumą iš to, kiek žmogus yra aktyvus visuomenėje. Arba jūs esate dar nesubrendęs niolikametis (tai čia tokiame amžiuje normalu daryti klaidingas išvadas) arba turintis loginio mąstymo problemų suaugęs..
2003-03-01 00:00 G-enius Vertinimas: Normalu
Sutinku su XXX del diskusiju. Is esmes taip ir yra. Taciau diskutuojant su RB netrukus pastebi, kad griztama prie tu paciu klausimu. Sukasi ratas. Tai labai sekina.
2003-03-01 00:00 G-enius Vertinimas: Normalu
MIRES PUSLAPIS! Va, ka reiskia, kai i vienus vartus varai.
2003-03-01 00:00 hbh_vilkmeges_alus Vertinimas: Normalu
matau chia kuriama bus ir apie sh_koreja, tai shai informacija:. www. chollima-group. com/. http://north-korea. narod. ru/links. htm. www. korea-dpr. com/. tai tiek. p. s. ate
2003-03-01 00:00 hbh_vilkmeges_alus Vertinimas: Normalu
matau chia kuriama bus ir apie sh_koreja, tai sthai informacija:. www. chollima-group. com/. http://north-korea. narod. ru/links. htm. www. korea-dpr. com/. tai tiek. p. s. ate
2003-03-01 00:00 hbh_vilkmeges_alus Vertinimas: Normalu
matau chia kuriama bus ir apie sh_koreja, tai sthai informacija:. www. chollima-group. com/. http://north-korea. narod. ru/links. htm. www. korea-dpr. com/. tai tiek. p. s. ate
2003-03-01 00:00 hbh_vilkmeges_alus Vertinimas: Normalu
p. s. s. s. ups, per daug prispaudzhiau, bet kiekybe nereishkia blogos kokybes
2003-03-01 00:00 davinchi Vertinimas: Normalu
Štai tokią laisvę jankiai padovanojo kai kuriems irakiečiams... www. iraqbodycount. net/bodycount. htm. www. policy-review. net/iraqwarvictims. htm
2003-03-01 00:00 G-enius 2 davinchi Vertinimas: Normalu
Ir vel? Tu nurodai puslapius, kurie vadovaujasi labai paprastu principu - emocijomis. O kur saltas protas?. Beje Hitleris buvo laaabai emocingas. Tik neprikiskit man, kad as jus vadinu fasistais. As paprasciausiai noriu parodyti, kad toks samones veikimas, kaip emocijos nerodo kas yra gerai, o kas ne. Atsimenat Hitlerio arba kad ir to pacio Stalino nuotraukas su vaikais? Na zinoma, kaip gali buti blogas tas, kas taip "myli" vaikus.. Siuo atveju kaip gali buti geras zmogus, kuris numetes bombas nuzude tiek zmoniu.
2003-03-01 00:00 davinchi Vertinimas: Normalu
to G-enius.. "Siuo atveju kaip gali buti geras zmogus, kuris numetes bombas nuzude tiek zmoniu. ".. Tu čia apie Sadamą ar apie Bušą :-) ? Matai, jie abu mėtė bombas. Vienas ant kurdų, kitas ant irakiečiu ;]... O kalbant apie šaltą protą, tai tavo komentaruose aš nei karto nepastebėjau pateiktų faktų ar skaičių, vien ta pati demagogija aka "pisistai, balandžiai, CCCP" ir t. t.
2003-03-01 00:00 KT 2 G-enius Vertinimas: Normalu
Laikas tau jau būtų pateikti MNG įrodymus, del kurių Bušas nužudė virš 6000 irakiečių, nekalbant apie saviškius.
2003-03-01 00:00 G-enius 2 KT Vertinimas: Normalu
Laikas tau butu pateikti irodymus, kad tu ginklu nebuvo. Negali? Tai kaip gali teigti, kad nebuvo. Juk tai ne dugtukas. Nenukisi kur nors. Jeigu SH butu sunaikines siuos ginklus, tai ko jis neparode tuos vietos, kur tai padare? Tik nesakyk, kad tu ginklu apskritai nebuvo. Tai kur jie dabar.
2003-03-01 00:00 G-enius 2 davinchi Vertinimas: Normalu
Mete ir Busas ir Sadamas. Tik kodel mete Busas? Ka, siaip neturejo ka veikt?.. O kas del mano komentaru, tai as CCCP, hitleri, radikalus pateikiu kaip pvz. As istorijos nezinau, taip, kaip jus, taciau zinau, kad hitleris buvo isrinktas demokratiskai. Dauguma suklydo, ane? Tai as ir sakau, kad nebutinai daugumos teise spresti. Cia as pateikiau tik viena is pvz., kodel as kisu i komentus tokius atvejus.. O ko jus pykstat del pisistu. Galiu jus vadinti AntiMilitaristais, taciau kai matau jusu komentarus apie JAV kareiviu zuti, tai man taip nebeatrodo.. O kas del skaiciu, tai as sakiau, kad nesu taip giliai ilindes i sita sriti. Atleiskit, bet kai kuriems jusu argumentams atmusti uztenka vieno principo - humaniskumo, o ne skaiciu.
2003-03-01 00:00 davinchi Vertinimas: Normalu
to G-enius.. Aš nepykstu dėl nieko, tiesiog yra toks žodis - argumentas, ir aš pasigendu šio dalyko tavo komentaruose-teiginiuose... Jei nori, galiu užsiimti labai nepatogia poziciją ir pradėti teisinti Sadamą, kodėl jisai mėtė bombas, užtaisytas cheminėmis medžiagomis ant _visų_ kurdų. Šiaurėje gyvenančios kurdų gentys Irako-Irano karo metu palaikė Irano pusę. Sadamas primetė, kad pigiau bus išgalabyti keleta kaimų, taip prigazdinant likusius, nei kad siųsti ten savo kariuomenę. Jisai mėtė bombas užtaisytas cheminėmis medžiagomis, kurias gavo, ar pasigamino su JAV pagalba. Bėja, tie patys kurdai, kuriuos išlaisvino JAV, šiuo metu nejaučia išlaisvintojams simpatijų, nes nei savivaldos, nei autonomijos jie taip ir negavo... “Tik kodel mete Busas? Ka, siaip neturejo ka veikt? ”.. Turėjo, kiek žinau Tonis Blėras visus metus atkalbinėjo nuo šios avantiūros, ir tik prisidėjo prie jos po to, kai Bušas nusprendė veikti vienas. O skubėti Bušui buvo dėl ko. Artėja rinkimai, ir kaip kažkas minėjo, daugelis jo rėmėjų – firmos susijusios su nafta. Ką padarė Bušas. Jis pateikė kongresui žvalgybos medžiagą, kurios pagrindu paprašė įgaliojimų naudoti šalies kariuomenę prieš Iraką. Medžiagoje nurodomi objektai susiję su MNG ir t. t. Keli faktai – medžiagoje minimos mobiliosios biolaboratorijos, realybėje pasirodė arba gaisrinėmis mašinomis, arba meterologinėmis laboratorijomis, kurios skirtos pripildyti oro balionus, nustatant į kurią pusę pučia vėjas, ir taip planuojant chemines atakas, bet tai net nebuvo biolaboratorijos, kurios buvo minimos medžiagoje, kurios pagrindu kongresas Bušui suteikė įgaliojimus naudoti armiją. Taigi, kongresas buvo suklaidintas, armija panaudota neteisėtai. Apart to, JT nedavė įgaliojimų naudoti jėgą prieš įraką vieniems ar kitiems uždaviniams įgyvendinti.. Netgi, kiek pamenu, iki gegužės vidurio JT rezoliucijų, jankiam buvo suteiktas okupacinės kariuomenės statusas... “…zinau, kad hitleris buvo isrinktas demokratiskai” Būtent, Bušas irgi išrinktas demokratiškai, ir duok dieve jis pralaimėtu rinkimus, nors…stebuklais aš netikiu ;] Jei ateis demokratai, tikrai kariuomenė Irake ilgai neužsilaikys, arba bent bus pakeistas požiūris I Iraką ir irakiečius. Jei liks respublikonai, tai reikš tik karą – Iranas, Sirija, Libija, Š. Korėja…tas kuris ateis po Bušo iš respublikonų partijos tęs toliau... Humanizmas – pasaulėžiūra, persunkta meile, pagarba žmonėms orumui... tai čia taip Bušas mylėjo Irako liaudį, kad net nužudė jų apie 6 000 vienetų? Savotiška meile... ;].
2003-03-01 00:00 G-enius 2 davinchi Vertinimas: Normalu
Na, visu pirma, tai tu turbut cia juokauji su SH pozicijos uzemimu :) . Jei ne, tai ir sakyk, kad as uz SH. Kad jis man patinka. Kad buvo tvirtas diktatorius. As cia ne ironizuoju. As rimtai sneku... "Sadamas primetė, kad PIGIAU bus išgalabyti keleta kaimų, taip prigazdinant likusius, nei kad siųsti ten savo kariuomene. ". Sita tavo citata siurpina. Jau vien tai jau yra ziauru, kad pigiau. Amerikieciai tikrai nekariavo, kad butu pigiau. "Issidirbinejo" taip atsargiai, kad zutu kuo maziau. Kaip gydytojas, kuris stengiasi pjuvi daryti kuo mazesni, arba koja pjauti kuo arciau gangrenos. Nu, vienu zodziu, mano minti pagauni... Del bombardavimu. As norejau pasakyti, kad SH kalte, kad teko bombarduoti. SH juk galejo pasiduoti, jeigu jis tikrai myletu savo saly. Pats pagalvok koks tuomet jis geras atrodytu tarptautineje bendriuomeneje. Kazkodel taip nepasielge. Juk zinojo, kad nepavyks apsiginti.. Kas del kongreso suklaidinimo. Bijau apie tai kalbeti. Truksta faktu. Duok man laiko. Bet galiu paklausti vieno dalyko. Kaip butu atrodes prasymas "leiskit nusiusti karius i Iraka islavisvinti jos zmones, sukurti ten demokratija ir t. t. ir pan. " Juokingai atrodytu. Ir labai gaila. As nesakau, kad pripazistu, jog sadamas neturejo masinio naikinimo ginklu. Tas klausimas dar atviras. Kur jie dingo? Jie tikrai buvo ir taip, juos pardave ne tik amerika, bet ir prancuzija, CCCP. Po velniu, net Kuveitas reme Iraka. Jeigu SH butu MNG sunaikines, tai jam tereiktu parodyti vieta kur jis tai padare. Juk tik to is jo ir prase. Nesugebejo... Del ko as pateikiu pvz. su hitleriu jau aiskinau. Pvz., kai dauguma klysta. Juk dauguma yra pries kara. Ji aklai kaltina JAV, kad ji numete A. Bombas ant Japonijos nepaisydami to, kad siuo atveju JAV gynesi nuo Japonu agresijos jai ir agresijos tolimuju rytu saloms... Humaniskumas, tai pasauleziura kaip tu pasakiai, plius neziureti, kaip zusta zmones, kai tu GALI jiems padeti. Rasau zodi "gali", nes kartais negali del vienu ar kitu priezasciu. Pvz., amerika negaletu padeti, jeigu butu tokios salygos, kad jei, pvz., JAV uzpuls Iraka, tai Rusija paleis savo raketas. Cia tik pvz., aisku, bet toks, kuriuo as noriu parodyti, kad ne visada galima padeti, bet kai galima, reikia padeti. Stipresnis visadsa privalo uzstoti silpnesni nepaisydamas jokiu istatymu iskyrus viena - zmogiskumo, kuris yra aukciau visko. Kuriuo nesugebeje pasinaudoti olandu "taikdariai" kosove iki siol negali nusiplauti sito purvo. Jei esi stiprus padek. Ar ne taip skamba zodziai, kai uz sienos vyras musa zmona, "ne musu reikalas. Nesikiskim. Patys susitvarkys". Kazkas man delfije mete argumenta, kad padeti galima, bet tik ne tada, kai nori pavogti pvz. telika. Nu tai cia jau visai absurdas. As dar vis atsimenu, kaip SH puolamu civiliu apsiasarojui moteris reikia i kamera "Kodel amerikieciai mums nepadeda? Kodel jie nepuola sadamo? ". Va tuomet JAV pagal kai kuriuos AntiMilitaristus elgesi tinkamai ir pagal visus istatymus... Atleisk, kad tiek privariau. Sekmes.
2 3 4 5 ... 6